Gå til innhold

Nå er min tid som pumper snart over... Vemodig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pumpet meg i 4 måneder nå. Men nå er avgjørelsen tatt om at nok får være nok. Skal bli godt å bli ferdi med dette. Men samtidig så er det vemodig.

Jeg har jo lenge visst at jeg ikke kan amme dattera mi. Men nå når det blir slutt på morsmelk, blir bare dette en bekreftelse. Da går det virkelig opp for meg at jeg aldri får oppleve å amme henne. Jeg syns det er trist. Føler jeg har mistet noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du har vært kjempeflink som har fullpumpet i 4 mnd. Det står det respekt av.

Jeg gjorde det i 3 uker, og det er jammen slitsomt. Vi var så heldige at jenta vår begynte å ta pupp da, men hadde hun ikke det hadde det nok blitt mme ganske raskt.

Skjønner at det kan være litt vemodig, men synes du først og fremst skal være stolt over deg selv. :)

Skrevet

Ja, må bare prøve å ikke psyke meg ned med dette. Hun har jo fått i seg de viktigste dråpene så. Var bare så sikker på at jeg skulle greie å amme henne etter hvert. Men men...

Noen som vet hvor lang tid det tar før det blir fritt for melk? Nå pumper jeg bare 2-3 ganger i døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...