Gå til innhold

Altinn?!!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvettes altinn...hvordan i alledager kan man finne ut om man får noe igjen eller har restskatt? Pokkers dataside, er jo umulig å finne fram! Noen som vær så snill kan hjelpe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nesten det bare er å sette seg ned¨å vente på papirutgaven i posten. Har fikla med altinn i en halvtimes tid nå og ikke funnet det.. Møkka side...

Skrevet

Du må levere selvangivelsen først, og så trykke på "lag ny kopi".

Når den siden har kommet opp, trykker du på "tilbake til menyen" og da skal det dukke opp et alternativ nederst hvor det står noe om beregnet skatt eller sånn.

Der står det da hva du SKULLE ha betalt, og da er det bare å se på lønns- og trekkoppgaven din hva du HAR betalt, så ser du fort om du har betalt for lite eller for mye.

Jeg får ikke opp dette siste alternativet uansett hvor mye jeg prøver, så hos meg funker ikke det der. Men er flere på dib som har fått det til på den måten.

Skrevet

Hmm.. Jeg har fått opp en arbeidsplass jeg IKKE har jobbet på ført opp, men summen jeg tjente der er et annet sted som ikke er ført opp. Familie bhg begge to, så kanskje ikke så farlig, bare en større skrivefeil muligens?? Tror dere det gjør noe??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...