Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Jeg mistet noen kaffebønner på gulvet og feiet dem opp med det samme. Trodde jeg iallefall... Litt senere ser jeg at minsten på 10 mnd tygger på noe svart. Joda, der sitter han og spiser kaffebønner... Kanskje derfor han var litt vanskelig å legge i sta... ) Håper ikke det er skadelig iallefall...
Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Går helt sikkert bra Vesla vår stapper også alt mulig inn i munnen, hundemat, nøtteskall, papirbiter.... i går fant hun en halv lime i kjøleskapet som hun satt og smatta på en stund før jeg så det (glemt å lukke kjøleskapsdøra ordentlig) Det verste som skjer er vel at de får vondt i magen, er mye mer redd for at hun skal sette noe i halsen uten at jeg merker det.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Ja, det er ekkelt nå, så fort gjort å sette noe i halsen! Særlig siden storebror på 2,5 er for liten til å forstå han han må passe på lekene sine... Tenkte kanskje han kunne bli dårlig av koffeinet jeg da... Men nå sover han, så det kan ikke være så ille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå