Wiih Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Spørsmålet er vel heller hva DU Anonym skal ta deg til da...
Dotten Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Alle som hetser anonyme her inne, har nok vært inne her som anonym selv en eller annen gang!!! I hvert fall flesteparten!
Cat.68 Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Joda jeg har prøvd anonymknappn jeg også, men ALDRIG for å hetse eller for å være ufin mot noen. Så dette passer meg perfket. Trenger jeg spørre om noe av sensetiv art så finnes anonymforum. Perfekt!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 passer meg perfekt:-) slik at jeg vet hvem jeg krangler med uten å ha feige overdimmensjonerte slamsefitter som kun løper inn til modde hver gang de ikke liker svarene:-)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Ja, det har jeg. Brukt knappen altså. Men med hånden på hjertet, så har jeg ikke brukt den til å slenge dritt.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 akkurat som å fjerne anonym knappen kommer til å stoppe dritt slengingen!! det er jo bare til å opprette seg en ny profil som man bare bruker når man skal slenge dritt.. det er jo en del som allerede har gjort, f.eks ludderet som sier at hun også har en annen profil enn ludderet.. og hvis man fjerner anonymknappen så kommer nok "gjengen" som henger her inne bare begynne å skravle, blir nok den nye skravlesiden..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå