Gå til innhold

Var på sykehuset ista...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt en del med smerter i magen de siste dagene(er 18 uker gravid) De tok en ul for å se om de kunne finne noe som var galt. Alt så fint ut(heldigvis) og vi får en.....

.....jente til, da blir det 3 prinsesser i hus. Gleder meg jammen til mandag, da skal vi på ordinær ul=) Så da får vi se prinsessen en gang til=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ossen smerter da?? hvor i magen sitter de? hva sa de kunne være grunnen til disse smertene?? må bare spørre siden jeg selv sliter med mye smerter i magen. er helt nederst. og det er ikke på siden i disse båndene som strekker seg. det er over hele magen nederst. noen ganger klarer jeg nesten ikke gå. dette er mit andre svangerskap og jeg var sånn sist også. har egentlig aldri fått noen forklaring på det. så er ikke helt sikker på det er noe å bekymre seg over eller ikke. er i uke 24 nå og hatt to ul. alt ser fint ut denne gangen også. går nok sikkert bra, men man lurer jo veldig på hvorfor man skal ha sånne vondter da.

uansett kjempefint at alt så bra ut. er så godt å få det bekreftet at baby er frisk hvertfall. gratulerer med en liten jente til=) vi får en gutt til vi da.

Skrevet

Hun legen trodde nok at det var ligamentssmerter(det at livmoren strekker seg). Det sitter ut fra venstre side mot mitten av magen. Er som deg at jeg ikke klarer og gå noen ganger. Tror sikkert at smertene kan sitte mer midt i magen og.

Tusen takk for gratulasjoner=) Så kos med en liten gutt da=)

Skrevet

ja uff det er veldig slitsomt.. sist hadde jeg 8 ul tilsammen igjennom svangerskapet. ikke noe galt hele veien. han er en frisk tass på 2 år i dag. men uansett rare greier. så lenge de ikke ser noe galt på barnet så går det vel bra da.

jeg tenker jo litt på at jeg var jo akkurat sånn sist og det gikk jo fint. er sånn igjen nå. virker nesten som at jeg bare får så mye vondt når jeg er gravid. for det blir jo borte etter fødsel.

uansett lykke til. får håpe det går bra med oss begge, men det gjør det nok helt sikkert også=)

Skrevet

Det er rart det der. Men det er jo mye kroppene våres må igjennom da. Bare slitsomt å ha det vondt.

Går sikkert fint med oss begge=)

Lykke til i resten av svagnerskapet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...