Gå til innhold

pasient hotellet etter fødsel,............,,,,gratis?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ha ks, blir da lagt på barsel som vanlige fødselsmammaer, men så er situasjonen vår litt annerledes, lillegutt skal opereres etter fødsel, så jeg blir antagelig flyttet til pasient hotellet etter barsel tida, men koster det noe mon tro???

trondheim. st.olav!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lå på sykehuset eller pasientkontoret da jeg skulle opereres. Jeg sov der gratis, mens samboeren måtte betale 400 ca for 1 døgn. Jeg vil tippe du sover der gratis. Babyen skal jo ikke være aleine, så da får du nok det gratis.

Skrevet

jeg blir utskrevet fra sykehuset etter barsel, da er di liksom "ferdige" med meg, men lillegutt som skal opereres blir innlagt på nyfødt intensiv avdeling, derfor jeg blir flyttet til hotellet....

men jeg blir jo alene der, siden lillegutt ligger i kuvøse i ett annet bygg!!!!

Skrevet

Jeg er ikke fra Trondheim,men her jeg bor må pappaen betale 500 kr. pr. døgn...:) Men d er jo verdt d, så pappaen også får med seg de første timene/dagene...:)

Skrevet

Gutten til søsteren min hadde forresten litt "startvansker" når han ble født, og da fikk både hun og pappaen bo på hotellet gratis...:) Så tror nok ikke du må betale noe...:)

Skrevet

Barn under 16 år har krav på å ha med seg en av foreldrene ved sykehusinnleggelse. Så de kan ikke kreve betaling av deg. Men det er kun en av foreldrene som har krav på å være tilstede, så hvis far er der også kan dere risikere at han må betale.

Hilsen sykepleier på barneavdeling :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...