Gå til innhold

Hva gjør man om lærerne presser deg?

Endelig mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går siste året på VGS, og har revy som valgfag. Vi har premiere neste fredag, derfor skal vi øve hver dag neste uke fra kl 15-23 (!). Dette orker jeg rett og slett ikke! Pleier å legge meg senest kl 21 på hverdager, må det for å klare meg på skolen. I tillegg har jeg eksamen om 6 uker, og trenger all fritid (som jeg ikke sover på) til leskehjelp. Hva skal jeg gjøre? Kan ikke bare la være å komme, for må ha dette "faget" for å få for å få nok timer... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes du bør ta en prat med revyansvarlig, evt. læreren som leder valgfaget. disse øvingstidene var jo litt voldsomme. skal dere være på skolen i 8 timer først, for deretter å være på øving i åtte timer? er det virkelig nødvendige for deg å være der hele denne tiden? ansvarlig for revyen bør vise forståelse for deg i dette tilfellet. hvis du ikke kommer noen vei bør du ta en prat med helsesøster eller fastlegen din, og evt. få en sykmelding eller en bekreftelse på at du ikke er i form til å delta på disse øvingene. hvor langt er du på vei? lykke til!

Skrevet

Er 17+3 i dag. =) Har hatt et veldig fint svangerskap uten mye kvalme og fravær, men blir mye fortere sliten enn før.

Så skal snakke med revyansvarlig, selv om jeg er livredd henne. Hehe..

Men jeg er jo bare med på 2 nummer (og da er åpningsnummeret inkludert), så hun burde jo være villig til å finne en løsning.

Takk for svar forresten. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...