Gå til innhold

Nå har våren kommet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det spirer og gror både her og der:-)

Dagen har vært tilbragt ute i hagen, vi har raket løv og kvist og kvast, og lille rosa har hjulpet til masse! Nå er vi røde i kinn og skal ut og gå tur:-)

Ha en strålende lørdag!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå er våren her på ekte, for her har vi klippet gresset for første gang i år! Trenk på det.... hahahaha jeg er fortsatt så østlandsvant at jeg syns det er rart å klippe gresset tidlig i april, men det er deilig at våren er her!

Skrevet

Det er deilig med lysere dager og glade, hoppende barn i blinkejoggesko :)

Minstemann krabber i 100 og storkoser seg i sandkassen ;)

Men luften er skarp,og det er bare solen som varmer.Det er ikke lett å skjønne når man er 7 år og jente med nye klær... at selv om det er vår og sol er det for kaldt å gå i skjørt og t- skjorte ;)

Skrevet

ååååååååååååååååååååå jeg husker det så godt, at jeg ville ha på småsko og skjørt og genser..... jeg kjente godt at det var for kaldt, men jeg tenkte at hvis jeg bare holdt ut så ble det vår :-)

Skrevet

Våren er en deilig tid! Det er liksom starten, det er da alt kommer frem; blomster, fuglene, og ikke minst alle menneskene som også går i dvale om vinteren. Nå møter vi naboene over gjerdet, om vinteren så er det ofte bare en kjapp "hei" for å hutre inn igjen. Var virkelig vår i luften i dag! Hipp hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...