*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Har slitt en del med smerter i magen de siste dagene(er 18 uker gravid) De tok en ul for å se om de kunne finne noe som var galt. Alt så fint ut(heldigvis) og vi får en..... .....jente til, da blir det 3 prinsesser i hus. Gleder meg jammen til mandag, da skal vi på ordinær ul=) Så da får vi se prinsessen en gang til=)
Dotten Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 He, he. Så gøy da... ikke at du har smerter, men at det blir ei jente til. Det var jo det din mann ønsket seg også Hi, hi. Masse lykke til videre, og håper du slipper mere vondter! Klem
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 Tusen takk=) Gleder meg til å shoppe nå ja=)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Tusen takk=) Vi får se til å møtes igjen når jeg er i litt bedre form=)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Gratulerer med nok ei jente. Kos deg masse i svangerskapet da
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Tusen takk, nå blir det til å gå igjennom eskene på loftet og så dra ut på litt shopping=)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2008 Takk=) Dere er så snille jenter. Er så godt å dele gleden med noen=)
Dotten Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Ja det må vi. Bare send en sms eller en pm God bedring og kos dere med lørdagssnop i dag
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2008 Hehe takk, men tror ikke det blir noe snop på meg. Har ikke fristet stort de siste månedene. og cherrytomatene har jeg spist opp, æsj da;-P Får kanskje ta en tur på butikken sen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå