Gå til innhold

Noen som kan anbefale babycall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en ny en tenkte jeg, men ANER rett og slett ikke hva jeg skal velge!!!!

Tror jeg trenger en som virker over litt lengde, da det er kjekt på en passe stor tomt. evt hos naboen som bor rett ved (byggefelt)

Bor ikke i byen (hella på landet), så det er ikke akkurat så mange radiosignaler som har innvirkning her mener jeg hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testvinneren de siste årene har vært SuperNova. Den er vel også en av de dyreste men jeg tror det lønner seg å spandere litt penger på det hvis man kommer til å bruke den mye. Vi hadde TopCom fra Chlas Olsson men var ikke noe særlig fornøyd med den. Mye skurring og skraping.

Skrevet

Jeg anbefaler Super Nova.

Har kjøpt den selv, da søstra mi har den, og er kjempe fornøyd! :o)

Skrevet

noen andre med meninger / forslag?

Skrevet

Vi har kjøpt SuperNova for andre gang nå. Hovedpoenget for oss er at begge enhetene er trådløse og oppladbare da ungene våre sover ute i vogn. På en del andre babycaller er det bare foreldreenheten som er trådløs.

Skrevet

hei..hvis du vil ha en som e kommet godt ut i testa så kjøp doro sin.:)

Skrevet

Vi har en Philips babycall som vi er meget fornøyd med.

Den kostet ca 8-900 kr.

Skrevet

Det kommer helt an på hva du trenger og hvilke ting som er viktige for deg. Min mann er cabin sjef, og er noen ganger på jobb fra andre byer, og da må jeg ha muligheten til lufte bikkja en liten tur om kvelden. Det blir ingen lang tur, men rett utenfor for at hun skal få gjøre fra seg. I den forbindelse er det da viktig for oss å kjøpe en med god rekkevidde som tåler at det kommer murvegger mellom basen og håndenheten. Vi endte dermed opp med Dore BM35 + 1. Det med en ekstra enhet er også greit å ha på hytta om sommeren osv =)

Lykke til med valget ditt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...