Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Hvordan er tennene deres i graviditeten? Merker dere noe endring til det verre? eller er det som før?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Det sies jo at en graviditet krever en tann. Her i gården blir tennene skjørere ja og tannkjøttet blør. Viktig med god tann hygiene under sv.
*tybber* Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg merker at jeg blør fortere ved tannpuss ja, men ikke noe annet.
april08baby Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg tror jeg har fått ett hull i en tann... gjør vondt når jeg spiser noe søtt. Ellers ikke noe forandring. I gamle dager sa man at man mistet en tann pr barn, men det var nok pga kalcium mangel og dårlig tannhygiene.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Hei. Jeg har vært veldig nøye med tannhelsen i graviditeten. pusser, skyller og bruker tanntråd 2 pr dag. måtte til tannlegen her om dagen for å tette en fylling som hadde falt ut, måtte bore ut rester av den gamle fyllingen, valgte å ikke ta bedøvelse pga nurket. . og du dæven d gjorde vondt!, men værd d med tanke på lillegutt. så pass godt på tennene jenter!, har også hørt at tennene blir ekstra skjøre under graviditet. jeg også blør mye lettere i tannkjøttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå