ZamZam Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Eldstemann har utlsett over hele hele overkroppen, deler av ryggen, nakke opp i ansiktet, knærne, armene og litt på rompa.. Han hadde litt i dag morges så jeg anntok at det var/er varmeutslett smørte han inn med mirakelmiddlet to ganger og nå er det verre! Er ikke helt sikker på hva det er, men det plager tydligvis ikke han så får vel bare se det ann er det noen som vet noen sider hvor de har bilder av utslett? Ble veldig usikker på om det var varmeutslett eller ikke så ville bare sjekke..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Det finnes ikke bilder og/eller beskrivelse inne på lommelegen? God bedring til eldstemann=)
ZamZam Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Finner ingen bilder som stemmer.. finner heller ingen bilder på varmeutslett så jeg er jo like langt. Han sier det brenner eller så er han ikke syk på noen annet måte.. Han hoster litt, men det har han gjort lenge. Utslettet er røde små prikker over det hele, det er også litt hovent og på noen av prikkene er det hvit knupper i midten. ( ligner på kviser) Finner beskrivelse av sånne utslett, men de passer jo kun syke barn med feber. Min er fullstendig feberfri.. Får søke litt mer.. takk takk
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Her er bilder på varmeutslett http://images.google.no/images?hl=no&q=varmeutslett&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder&gbv=2
Gjest Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Glem den linken ... sjekket ikke godt nok hva det faktisk var bilder av :-S
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Nesten HELT sikker på det er den 5.barnesykdom! Junior var slik forrige helg!
ZamZam Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Det kan være det, men jeg bor i et varmt strøk. Hostet han vart siden slutten av februar og blitt mye bedre nå. Han var "syk" natt til mandag med rennede nese og lett hodepine, men det varte bare i 8 timer. Kan hende at det stemmer. Det har også vært andre barn som har hatt "varmeutslett" den siste tiden i barnehagen, men som sagt her er det varmt så man tenker ikke over det. Minstemann har også et lett varmeutslett, kommet i dag det også. (tenker over og ramser opp alle symtomene for meg selv) Det er jo forsent å advare i barnehagen nå siden han ikke lenger er smittsom og i dag er det bare legevakta som er oppe og de kommer til å si at det er varmeutslett etter to timers venting med to grinete barn.. Jaja, er det den femte barnesykdommen så er det over nå og hvis det er varmeutslett så skal det jo behandles på samme måte så jeg finner vel aldri ut hva det egentlig er.. Fant noen ok bilder av varmeutslett etterhvert også så nå får jeg se om jeg finner noe av den femte barnesykdommen. Takker for svar alle sammen...
*ale* Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 5 barnesykdom, skarlagensfeber ( isåfall har han også rød tunge).. God bedring anyway:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå