**synne** Skrevet 5. april 2008 #1 Del Skrevet 5. april 2008 Har aprilbarna noen ønsker? Skal skrive snuppa sine etterpå. Nå er det bleieskift på gang... *urk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 5. april 2008 #2 Del Skrevet 5. april 2008 Siri sin ønskeliste: -Klær fra Lindex str 104/110. (gjerne disse med elefanter på fra SVT1). -Leker til sandkassen sin. -puzzel spill. -Store kritt til utebruk. Dette er noe vi kommer på i fartten. Blir glade uansett hva vi får. Pakker i posten er morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camham Skrevet 6. april 2008 #3 Del Skrevet 6. april 2008 Victoria Madeleine sin ønskeliste : - Klær i str 104, gjerne bukse eller strømpebukse - uteleker - pynteting - elsker alt med Disney-prinsessene på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 7. april 2008 #4 Del Skrevet 7. april 2008 Amanda er veldig glad i Mikke Mus så hadde hun fått noe klær eller leker med det motivet ville hun blitt fornøyd! Puslespill eller bøker (elsker tassen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 7. april 2008 Tror rett og slett vi ønsker oss sommertøy fra lindex jeg Sommertøy er det fint lite av her i huset, og siden jeg syr så mye så har hun rikelig av det meste for tiden. Men sommertøy har jeg ikke begynt på enda.. Og leker, ja... jeg tør ikke tenke på det en gang... Men bøker og puslespill er hun veldig glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 7. april 2008 #6 Del Skrevet 7. april 2008 Cars, Byggmester Bob, Brannmann Sam og Mikke mus er de store heltene her for tiden:) Hm, var jo ganske mange det i grunn... Leker, klær, bøker etc. Bruker str. 104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 7. april 2008 #7 Del Skrevet 7. april 2008 Når jeg spør så sier han at han bare ønsker seg biler. Men puslespill, klær str 92/98, lekeverktøy.. ja det var noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå