Kaja med spire Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Jeg er nå 6 dager over ikm og fortsatt negative tester, venter på svar på blodprøven jeg tok hos legen i går. Så må jeg ramse opp de symptomene jeg har: Fryser lett (gjør jeg mye ellers også), kvalm, voksesmerter nedover lårene (kun i går kveld), halsbrann, humørsvingninger, gråter lett, litt murringer innimellom. Hva tror dere? Tror dere jeg er gravid? Jeg tror egentlig ikke jeg er det, synes i så fall det er rart at alle testene mine skal være negative..
bomsa Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Er det lenge siden din SA? Jeg hadde SA 23.mars og jeg har samme symptomene som deg, forruten de vokesmertene nedover lårene. Men jeg er 100% ikke gravid....
Kaja med spire Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 SA`en jeg hadde var 26.februar, men den var så tidlig at jeg regner den som en vanlig menstruasjon.
bomsa Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Da er det straks mer spennende... Vi får håpe du bare har slik sen hcg stigning...har lest om noen her inne som måtte vente laaaaangt over ikm før de fikk utslag på vanlig graviditetstest.
Kaja med spire Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Ja jeg håper på det:) Men testet positivt på vanlig graviditetstest ved mine to første svangerskap. Men nå husker jeg ikke hvor mange dager over ikm jeg var heller da. Man glemmer slike ting så fort. Det er dumt kjenner jeg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå