Gå til innhold

Vogntur med 38,3 i feber?


Anbefalte innlegg

Skrevet

1 1/2 åringen min har hatt feber siden igår. Nå har hun 38, 3 og er litt slapp og har dårlig apetitt. Sittert litt på fanget, leker litt, sitter litt på fanget og leker litt. Igår hadde hun 39 i feber da hun kom fra bhg, og var grinete og slapp. Lurer på om det er dumt å ta henne med på en liten trilletur, selv om hun er syk. Hun har sovet, så i såfall kommer hun til å være våken i vogna. Det er så utrolig nydelig, varmt vær idag. Hva ville dere gjort? Vet forøvrig ikke hva som feiler henne, men tror det er noe forkjølelsesrelatert, for hun ble snørrete igår. Influensa har hun allerede hatt, så det er det ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det..

Skrevet

godt med litt frisk luft! bare pass på at hun ikke blir verken for varm eller for kald.

Skrevet

legger til at 38 i feber knapt er noe for så små barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...