Miss-Sixty Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Helst ikke noe dyrt og avansert, men jeg er avhengig av at den skal fungere på minimum 10 meters avstand (og gjennom to rom og dører om det har noe å si) skal begynne å legge mini på eget rom nå, så da vil jeg ha en slik.
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg har super nova! Den funker kjempebra! Når tutta ligger ut i vogna si og sover, så har jeg den med meg overalt. Koster vell rundt 1200 kr. Den viser også temp der barnet ligger å sover.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 SuperNova - ingen over ingen ved siden. Men den koster da også rundt 1000-lappen. Det er nå sånn at man ofte får det man betaler for. TopCom har kommet bra ut i test vet jeg. Tror den koster rundt 400 på Clas Ohlsson. Husker ikke hvilken variant som var best, men du kan jo søke i gamle tester på nettet så finner du den sikkert.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Philips Avent..Funker dritbrraaa:D:D
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Topcom er IKKE å anbefale...selv om den kom godt ut i testen...vi kjøpte den fordi Topcom er et anerkjent merke innen walkie talkier bl.a...Men den sluttet å virke etter 3 dager...Og da vi gikk tilbake til Clas Ohlson m den fikk vi beskjed av han som jobbet der at han ikke anbefalte folk den...Topcom var et bra merke sa han, MEN ikke på babycall..han anbefalte Philips/PhilipsAvent...Vi kjøpte en helt enkel Philips modell (har ikke d helt store behovet for babycall, bruker den kun på hytten og når småen sover ute i vognen) og den funker helt fint
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Kjøp det enkle. Babycall til over 500 er for MIN del bortkastet. Så lenge man hører babyen så gjør den nytten sin. Jeg kjøpte en philips babycall (450,-), syntes den funket helt fint. Det eneste med den jeg kjøpte var at jeg hører dårlig, så ville ha en babycall som viser styrken på hvor høyt barnet skriker. (Fra 1-5 hvor det lyser rødt ettersom babyen gråter..) Kjøpte en Mark babycall (150,- på tilbud på Rema faktisk...), og var kjempefornøyd med den. Søsteren min har også Mark, hennes virker supert enda og det er 5år siden hun kjøpte den. Nå skal den snart brukes på det tredje barnet hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå