Gå til innhold

Skjønner ingenting jeg...............UVI.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått påvist uvi. Gikk på Selexid i en uke. Det jeg synes er rart, er at da jeg leverte en ny urinprøve den 5 dagen av kuren, så var bakterienivået (Leu) høyere enn da jeg fikk påvist uvi (gikk fra +2 til +3).

Noen andre som har vært borti det samme? Nivået burde jo ha sunket på de 5 dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leucocytter er ikke bakterier. Det er en forurensing. Kan være litt utflod som har kommet med. Det er nitritt som er bakterier, så hvis man har en blanding mellom nitritt, blod og leucocytter har man en UVI. Men man sender gjerne urinen til dyrkning hvis man har høyt nivå av leucocytter i urinen i tilfelle det kan utvikle seg til en UVI.

Skrevet

OK. Hadde blod i urinen også, men på siste prøven hadde blodmengden gått ned fra +3 til bare å være ubetydelige blodspor.

Er en del plaget av utflod, så da er det vel bare det som er problemet og som har kommet med på prøven.

De burde jo vite litt bedre på gyn.klin. da.

Skrevet

Syns det er merkelig at du måtte levere inn en ny urinprøve den 5. dagen eg. Skal jo vente en uke etter endt kur før man leverer inn en ny prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...