Gå til innhold

Dagens "flåsetråd". Ikke for overfølsomme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dårlig humor i dag, derfor kommer jeg med følgende påstand:

Dere som føder for tidlig er så jævlig forfenglige altså. Bare fordi dere vil unngå å bli digre, svære og feite føder dere lenge før tiden uten tanke for barnet. Dere slipper billig unna altså!

De som går på overtid (som meg selv) er skikkelig feite og late! De elsker sjokolade og endelig har de fått noe å skylde på, derfor holder de ungen inne så lenge som mulig så de kan eta masse mer sjokolade. Uten tanke for ungen....

Og de som føder til termin er så forbanna ordentlige at det gjør meg uvel! Sikkert bare slike her tipper jeg, på dette forumet for de perfekte mødrene :)

God helg a!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*smatter på melkesjokkisen sin og tenker på de 10 dagene man gikk overtid sist*

Skrevet

Hihi *fniser* =) Genialt:)

Skrevet

Og hva med meg som har født noen dager for tidlig, akkurat på termin og noen dager på overtid da he he....

Skrevet

Schizofren du da! Det er jeg å :)

Skrevet

Hva med meg som ble satt igang en uke før termin da....? For uselvstendig til å ta egne valg? Pingle? Kontrollfreak som må vite nøyaktig dato mange mnd i forveien?¨

;)

Skrevet

Du treffer spikeren rett på fingeren du!;)

Skrevet

Haha.. *Ler godt, klapper meg på den flate magen og sender en takk til jenta som kom 3 uker for tidlig* ;)

God helg til deg også!

Skrevet

hihi, synes den var bra jeg. Lurer på hva jeg blir denne gangen jeg, har igjen 9 dager til termin

Skrevet

Hmm... fikk fem uker før med første og så to uker over med neste,...

Blitt lat med åra jeg da..:P Jaja:)

Skrevet

Haha!! Fødte prematurt, men unngikk faen meg ikke å bli svær og feit av den grunn!! Kanskje på tide å slanke seg jah:P

Skrevet

Hmm, to svære gutter nesten 2 uker over tiden...

*Rødme*

Skrevet

Og enda har du tatt deg bryet med å svare på denne tråden hele to ganger...? Deg om at du har kul humor! Lite å gjøre har du i hvertfall!

Skrevet

Jeg er på langt nær overfølsom, men pleier bare å overse de innleggene du har jeg finner teite istede for å bruke tid på de. Nei, jeg har i grunnen ganske mye å gjøre, men har jeg tid til overs starter jeg heller slike tråder som denne enn å sitte og pirke på andres. Men jeg skal klabert revurdere tidsbruken min heretter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...