sneipen <3 snuppa Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 huff.. dette var kjedelige greier nemlig... fikk mensen på torsdag.. ble så skuffa!! hadde jo håpa på at jeg skulle være gravid...
Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Da satser vi på at du ikke får mensen neste mnd:o) Lykke til,håper det snart bor en liten spire i magen din.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 HUffda... =( Ønsker deg lykke til neste gang!!!! Sender litt "gravidstøv" til deg;)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 huff da, ønsker dere bedre lykke neste måned=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå