mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Jeg har 3 dyner i ulike størrelser. I dag la jeg vekk en aller minste og den mellomste. Gutten min er 6 uker, skal prøve junior dyna framover. Problemet med de andre dynene er at han kaster dem av deg. Når byttet dere dyner??
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 snuppa på 5mnd har ennå minste str fordi hun haler og drar så fælt i den, og får den ofte over seg.så bruker den litt til.. er jo stor nok så...
hamsterpia Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Mini bruker den mellomste. Han er 8 mndr. Jeg synes juniordyna blir altfor stor til de små. De skal klare å dra den bort igjen om de får den over ansiktet også. Kjøp heller sånne klyper med ringer på, til å feste i sprinklene på senga som holder dyna på plass.
Snappie Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Byttet til juniordynen ved 7 mndr. Brukte den mellomste frem til det. Vi la den på tvers i sengen og festet den da på begge sider slik at hun ikke skulle hive av seg dynen. Fungerte veldig bra helt til hun ble litt lengre i bena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå