Gå til innhold

juni fødende i trondheim...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei på dere...

er det bare jeg som leser i avisen og blir kjempe nervøs for fødsel pga det som skjer på st.olav nå? nesten så jeg velger å knipe igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, nei dette var ikke noe hyggelig lesning. En blir ikke akkurat beroliget av dette nei. Jeg har termin den 3. juni, UL, mens termin 16. mai. Håper hun kommer i mai jeg da.

 

Når på juni har du termin?

Skrevet

Huff, det er helt forderdelig, jeg har termin i mai, men litt nervøs uansett! Særlig når man der de skriver "vi har innstalert stikkontaker i gangene" , og det på et sykehus som har en fødeavd som bare står og støver bort i helgene og på kveldstid..

Sykt.. Men,men.. Hva kan vi gjøre med det? Ingenting..

Håper alle som skal føde i Trondheim får en fin fødsel selv om det skjer mye rart på st.olav om dagene.. :)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

 

Skrevet

Hei! Har termin 6.juni, har bestemt oss for å kjøre til Levanger når fødselen er igang. Tar ikke sjansen på å bli flyttet fra en fødeavdeling til en annen under fødselen... Vil ha det stilt å fredelig rundt meg når jeg skal føde. Gruer meg nok som det er fra før..

Skrevet

Jeg har tatt konsekvensene av at de ønsker å sende de fødende på andre sykehus og skal føde på Levanger denne gangen. Orker ikke alle de uforutsigbare tingene som kan dukke opp, feks bli avvist, flyttet på under fødsel, kort liggetid mm.

Regner med at jeg blir fornøyd på Levanger også:) Hadde et topp opphold på føden og barselhotellet St Olav i februar 06, men nå vil jeg ha mulighet for å ligge 4 dager hvis jeg vil det;)

Bor helt sør i Nord Trøndelag så det passer fint med Levanger for meg:)

Skrevet

jeg har mens termin 31.mai, men UL termin 8.juni=) siden jeg er 1.gangsfødende er dette skrekken for meg.. vil ikke ligge på gangen å hyle og føde...

Skrevet

Fødte sist på Levanger, var kjempefornøyd. Rett og slett et fantastisk opphold. Fikk han fredag, på lørdagskveld ble jeg og samboern oppfordret til å dra ut å spise pizza, de på føden passet lillegutt!! :)

Skrevet

Haha, så kjekkt! Kanskje jeg skal vurdere Levanger, hehe

Skrevet

Er det noen av dere som vurderer å føde ved Orkdal sykehus kanskje?? De stenges ikke før rundt 20 juni.......(litt usikker på eksakt dato......) Det er jo fritt sykehusvalg og føden ved Orkdal Sykehus er fantastisk!!!!! Jeg har født der før, og er såpass heldig at jeg får føde der denne gang oxo - slipper St Olav ;o)))

Skrevet

Ja jeg skjønner deg godt. Synes det er helt utrolig at vi i rike Norge skal ha et slikt helse tilbud. Ligge på gangen å føde..... det er virkelig for drøyt. Her bygger dem det store, flotte sykehuset og så har de ikke penger til å drive det. Herregud jeg blir så provosert.

Vi får bare krysse fingrene og håpe på en fødsel på dagtid og at det er ledige rom til oss.

 

Lykke til i alle fall:-)

Skrevet

Jeg har termin 8. juni og håper det ikke er så mange fødsler da...hehehe, minstemann her ble født med infeksjon og de tok han rett på intensiven, det var litt skremmende så jeg vil være der det er nok leger og akutthjelp hvis det skal være noe denne gang også...

Skrevet

Min jordmor sa at det var jo ingen som kom til å måtte føde på gangen. De bruker dette for å skape blest om saken, noe som er svært forståelig. Bare synd at det skal skape så mye usikkerhet blant oss fødende. Jeg også kjenner litt på det at det vil være kjipt å bli flyttet fra en avdeling til en annen på kvelden, men fikk i alle fall klar beskjed om at dersom det skulle være slik at hele avdelingen på kveldstid er opptatt åpner de bare opp den andre. For INGEN skal føde på gangen.

Skrevet

Leste saken og ble en smule nærvøs. Har termin 16.juni, men enn om jeg går noen dager over og føder på helg. Da er jo både føden på Orkdal stengt og den ene på st.olav. I tillegg sa jordmor til meg at det er utrolig mange som skal ha barn i juni i år...

Og siden jeg er 3.gangs fødende nå og har hatt greie fødsler før, blir jeg vel ikke akkurat prioritert høyest. Vurderer å dra til Levanger jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...