Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Sønnen vår er lik meg og faren min. Noen har også sagt at han er lik søstra mi og moren min. Han i magen tror jeg blir lik sambo.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Da han var liten, var han lik meg da jeg var baby.. Ettersom han ha vokst til ha han blitt lik min bror i både utseende og fakter... Men han ha også litt fra pappaen sin..
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Største jenta vår er lik pappan sin,mens minste jenta er mer lik meg sier de=)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg har 2 gutter, nr 1 likner på meg og har magne typiske trekk fra min slekt, nr 2 er mye mer lik på pappaen sin, og svigermors slekt. De er faktisk så ulike at folk ofte spør om jeg er sikker på at faren er den samme... makan, det synes jeg er toppen av frekkhet! )
Gjest Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Begge jentene likner egentlig på hver av oss. Førstemann er lys med blå øyne, akkurat som meg. Minsta har farens litt mørkere trekk, med brune øyne og brunt hår. Helt nydelige begge to:-)
sneipen <3 snuppa Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 sønnen vår er sinnsykt lik faren sin:) og bra er det,for faren er litt av en kjekkas kan jeg si dere;)) noen sier at han er lik meg rundt munnen/haka,han har min lille nese.. han er lik meg når han ler/smiler:)) og så er han like smilende som mora;)) ellers er han lik faren i det meste; kroppen,håret,fargene, t.o.m. samme interesser!!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jenta vår er veldig lik faren.. Ser godt at de er far-datter.. Men hun har mitt lynne....
Trulte76 Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 eldstejenta hun er blanding mellom meg og BF..ser godt hun ligner på pappan, og noen synes hun er veldig lik meg også..så trur nok hun er en mix av oss begge Minsta hun er veldig lik meg..jeg ser det selv også..hun har ikke et snev av pappan engang
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Jonas ligner mest på meg, men har likevel noen trekk fra sambo og den siden av familien. Eller som svigermor sier "han ligner på seg selv"
Gjest Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Mini er prikk lik pappen. Men når han sover har han mitt fjes fra da jeg var liten:)
BettyBoob Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 han er ganske lik meg på samme alder, men i oppførsel er han mest lik søstern min!
peonererfine Skrevet 5. april 2008 #13 Skrevet 5. april 2008 Alle sier hun er en perfekt blanding av meg og pappaen hennes, har ikke fått 'mest' fra noen av oss. Men jeg ser også noe over munn- og hakepartiet fra farmor. Morsomt. Og så forandrer de seg jo litt etterhvert også, da...:-)
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #14 Skrevet 5. april 2008 Sønnen min er kun lik meg han, han har jo ingen pappa heller som jeg kan sammelingne med. Jentene er veldig god miks av meg og pappan, er moro å se tydelig trekk fra oss begge og besteforeldrene :-)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 Hun er veldig lik pappan sin. Har endel trekk fra meg også. Har det samme morsmerket som mormor,mamma og jeg har. (En lysebrun flekk under venstre arm) Hun har munnen min og identiske fingre og tær. hehe
Gjest Skrevet 5. april 2008 #17 Skrevet 5. april 2008 Lillingen er kliss lik pappaen sin. Det er littegranne av meg i ham og, men det ser bare de som vet åssen jeg så ut som lita ;-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 5. april 2008 #18 Skrevet 5. april 2008 Felix var prikk lik faren sin når han ble født 5 uker for tidlig. Men nå som han er litt over 6 mnd, er han prikk lik meg som baby. Veldig lik meg som jeg er nå også. Men noe med øynene som er veldig likt med faren hans:-)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #19 Skrevet 5. april 2008 Hehe, hvordan kan du tro at babyen i magen blir lik samboeren din? Er ikke sånn at den ene blir lik mor og den andre garantert lik far;) Eldste var prikk lik pappaen sin som liten, men nå ligner hun mest på farmoren sin. Yngste er som snytt ut av nesa på faen sin. Urettferdig er det! Jeg har slitt i månedsvis for ingenting, hehe;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. april 2008 #20 Skrevet 5. april 2008 han ligner selvsakt på meg. det skulle da bare mangle ;-)
SaDa Skrevet 5. april 2008 #21 Skrevet 5. april 2008 Her har vi en av hver. Eldste er lik meg og mini er lik pappaen
ifie Skrevet 5. april 2008 #22 Skrevet 5. april 2008 De første mnd var han en god blanding av pappan sin og meg (+broren min), men nå er det nesten bare pappan igjen
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 5. april 2008 Jeg tror han bli lik pappan sin, det selvsagt ingen garanti for hvem han blir lik, men har det på følelsen bare.
hit og dit Skrevet 5. april 2008 #24 Skrevet 5. april 2008 Gollum i Ringenes Herre. Spinkel med stort hode, lite hår og store auge. Søt som bare det.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 5. april 2008 #25 Skrevet 5. april 2008 hun er merkelig lik broren min og pappan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå