Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 uker til termin, og lurer på når jeg bør re opp sengen til gullet?

vil ikke gjøre det for tidlig, så det blir støvete...men så har jeg så lyst å gjøre dette selv,så vil være sikker på å rekke det....snakk om bagatell men bare lurer på når dere rer opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har tre uker igjen til termin i dag, og skal fikse sengen så snart jeg får den i hus. Akkurat nå står den hos min søster for hun har malt den, men så snart min mor får mulighet til å kjøre meg så drar vi og henter den:) Like greit å være forberedt selv om det ikke tar all verdens tid å re en seng. Fødselen kan jo skje når som helst:)

Skrevet

Jeg kommer ikke til å re senga før vi har kommet hjem fra føden jeg.

Men er jo mange som vil gjøre det fordi det er koselig! ;o)

Skrevet

Hvis det er støvet som bekymrer deg, så kan du vel bare dekke til med pledd eller noe, så er ikke det noe problem :-)

Jeg har 13 dager igjen og har lyst å få gjort det denne helga, hvis jeg orker og gidder.

Jeg er litt sånn at det er greit med alt som er gjort

Skrevet

Jeg har lagt på laken og sengekant.Resten er lagt frem så pappaen skal få re opp når vi er på sykehuset=) har 3 dager igjen til igangsettelse. Har sortert tøy i dag også så nå er allt klart!!

Skrevet

Sengen er oppredd og klar. og jeg har 5 uker igjen.. =) Lagt på sengeteppe så det er bare å ta av når vi skal bruke den.

Skrevet

Kommer til å gjøre det når vi kommer hjem fra sykehuset. Jeg har fire dager til termin. Ser ikke poenget med at senga bare skal stå der i uker (for noen: måneder...). Når vi kommer hjem har vi jo god tid, det er jo ikke slik at det første vi gjør er å legge henne i senga. tar jo 5 minutter.

hilsen 2. gangs som tar det hele med knusende ro......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...