76-mamma Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Jeg har 3 uker til termin, og lurer på når jeg bør re opp sengen til gullet? vil ikke gjøre det for tidlig, så det blir støvete...men så har jeg så lyst å gjøre dette selv,så vil være sikker på å rekke det....snakk om bagatell men bare lurer på når dere rer opp?
HelenFlores Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg også har tre uker igjen til termin i dag, og skal fikse sengen så snart jeg får den i hus. Akkurat nå står den hos min søster for hun har malt den, men så snart min mor får mulighet til å kjøre meg så drar vi og henter den:) Like greit å være forberedt selv om det ikke tar all verdens tid å re en seng. Fødselen kan jo skje når som helst:)
*tybber* Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg kommer ikke til å re senga før vi har kommet hjem fra føden jeg. Men er jo mange som vil gjøre det fordi det er koselig! ;o)
Bobine Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Hvis det er støvet som bekymrer deg, så kan du vel bare dekke til med pledd eller noe, så er ikke det noe problem :-) Jeg har 13 dager igjen og har lyst å få gjort det denne helga, hvis jeg orker og gidder. Jeg er litt sånn at det er greit med alt som er gjort
mine små alver... Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg har lagt på laken og sengekant.Resten er lagt frem så pappaen skal få re opp når vi er på sykehuset=) har 3 dager igjen til igangsettelse. Har sortert tøy i dag også så nå er allt klart!!
endagimai HØYGRAVID Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Sengen er oppredd og klar. og jeg har 5 uker igjen.. =) Lagt på sengeteppe så det er bare å ta av når vi skal bruke den.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Kommer til å gjøre det når vi kommer hjem fra sykehuset. Jeg har fire dager til termin. Ser ikke poenget med at senga bare skal stå der i uker (for noen: måneder...). Når vi kommer hjem har vi jo god tid, det er jo ikke slik at det første vi gjør er å legge henne i senga. tar jo 5 minutter. hilsen 2. gangs som tar det hele med knusende ro......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå