Gå til innhold

Os og deltidjobb


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg tjener ca 4500,- brutto i mnd.

Hvor mye os vil jeg få da?

 

De 35000,- man kan tjene før os reduseres,hvordan fungerer det..jobber man inntil de 35000,- så blir os redusert etter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du må ringe Nav med en gang du får deltidsjobb og fortelle att du tror du kommer til å tjene ca 4500kr i måneden, og så regner de ut hvor mye du tjener i året, og trekker deg etter det.. jeg tjente ca 6000i måneden, da trakk de meg ca 1500 i OS.. Selvom det da betydde att jeg bare tjente 28000 i 2007, spillte det ingen rolle, de trakk meg fordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...