Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Hvis jeg tjener ca 4500,- brutto i mnd. Hvor mye os vil jeg få da? De 35000,- man kan tjene før os reduseres,hvordan fungerer det..jobber man inntil de 35000,- så blir os redusert etter det?
*kaisa* Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Nei, du må ringe Nav med en gang du får deltidsjobb og fortelle att du tror du kommer til å tjene ca 4500kr i måneden, og så regner de ut hvor mye du tjener i året, og trekker deg etter det.. jeg tjente ca 6000i måneden, da trakk de meg ca 1500 i OS.. Selvom det da betydde att jeg bare tjente 28000 i 2007, spillte det ingen rolle, de trakk meg fordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå