Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Anonymknappen på kranglesiden blir fjernet på mandag... Hva i alledager skal alle de "småfalske" skravlerne gjøre da, når de skal løpe lynraskt inn og henge ut noen som anonym, før de spretter tilbake på skravle og leker dobbelmoralister igjen?! Nei og nei:p *tillab morer seg*
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 hehe....er vel anonymforum som blir "søppelbøtta" nå...hehe
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg er stygt redd for at småtrollformuene kan bli utsatt, men håper ikke det.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Men på anonymforum er det jo ikke lov å krangle... Håper heller ikke det går utover småtroll, men faren er jo klart tilstede...
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 hmmm....jaja.der er jeg uansett skjeldent :-D
Stratos med 3 barn Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Fatter ikke dette styret med forskjellige forum og anonymknapper jeg. Her gjør man som man vil uansett og ingen behøver vite hvem du er heller! Et nick er jo ikke navn, adresse og tlf til folk heller... Og det diskuteres jo om hva som helst på et hvilket som helst forum hele tiden...
Gjest Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Hepp, enig med det Stratos... Men så er det jo en del som vil slenge ut litt eder og galle, uten nick er visst det lettere har jeg skjønt. (annoying) Men sånn er det nå her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå