Gå til innhold

Garvid og full av bekymringer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. 6 uker på vei i dag. Hadde en SA 29. des. 07, var da 7+2. Venter veldig på å komme til uke 8... Lest et sted at da minsker faren for ca- og 95% av svangerskap ender da bra. Bekymrer meg og bekymrer meg- slitsomme greier. Men veldig veldig glad og. Har fortalt det til noen få venner, og noen på jobb- det er rent av nødvendighet grunnet arbeidsoppgaver. Venter veldig på å si det til besteforldre- og kommer til å gjøre det snart. Mamma kommer til å blir ringt uansett dersom dette ikke skulle gå bra... Må lære meg å slappe av mer jeg. Spiren har vel ikke godt av all denne bekymringen heller stakkars...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg godt igjen, ja! Etter 2 MA (uke 18 og 8 ), den siste nå i januar, så var jeg redd og sliten hele tiden. Fikk tatt hcg-prøver som var fine + at jeg var til ul da jeg var 6+3. fikk der se et bitte, lite hjerte banke inni en peanøtt:). Har klart å roe meg litt ned etter det. Har også fått litt mer symptomer nå som kvalme og forferdelig trøtthet. Krysser fingrene for at det går bra med oss. Babyene våre liker ikke at vi er så bekymret:)

 

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for gode ord. Må slutte å tenke så fælt jeg, bruker enormt med krefter på det... vi får krysse fingrene og tro det beste! lykke til til deg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...