Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Har lagt merke til at siden de hadde den sammenslåingen har bladet forandret seg en god del! Kanskje til det bedre..... Men det som er så spesielt er at det har blitt veldig bevist på hva som er mote blandt oss her inne. Flere som har lagt merke til det? Ting vi diskuterer her inne, ting alle må ha som er foreldre/barn relatert, ting vi bruker og ting vi anbefaler - det er det de skriver om i sine neste blad!! Jeg tviler på at grunnen bak det er at vi foreldre her inne er forut for tiden!!
Tjobing! Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Er ikke FB hjemmet mortensen forlaget,da? Det er jo de som eier disse sidene også.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Skal vi bare for moro lage en trend som bare er her inne? Altså noe som egentlig ikke finnes, eller et eller annet, bare for å se hvordan de reagerer på det?!
Stratos med 3 barn Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Ja vel.... Da forstår jeg hvorfor jeg alltid syntes fb bladene var gammelt nytt, kjedelig og uinteressant Abonnerer ikke mer på det!
trøndermamma Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Må si at jeg vurdere abonnementet mitt jeg også. Synes bladet har tapt seg og blitt kjedeligere. Mulig det er jeg som har blitt gamlere og mer voksen også etter tre barn. Synes egentlig bladet egner seg mer til nybakte foreldre, og ikke til oss som har unger fra 3 år og oppover!
Fire småtroll Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Ja, da får vi se om rockeringen kommer i neste blad da..... ;-)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Har lagt litt merke til det ja,, men jeg synes foreldre og barn har blitt utrolig kjedelig jeg. Fikk siste nr av mamma, den barnevogntesten var jo helt håpløs :-S for det første så har de testet barnevogner flere ganger før, og for det andre så var det jo nesten bare ukjente vogner (hvertfall for meg) i denne testen, 2 blir jo ikke engang solgt i Norge! En ting jeg synes er veldig bra er han kokken som kommer med gode oppskrifter for barn, men resten er litt blah..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå