Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så lite utslag på graviditetstesten i går og siden resultatet kom opp etter at 10 min var gått og det sto på pakningsvedl at man skulle se bort ifra endring i resultater som kom opp etter dette, var jeg veldig spent. Testet så positivt med CB digital i morges og da sto det GRAVID!! Hurra! Lykke til til alle andre her inne- og gratulerer til de andre som har testet positivt. Ser det er andre som har gjort det i dag :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj så flott! Gratulerer så mye og lykke til :)

Skrevet

Så heldig du er..:-) Gratulerer så mye til deg! Når er ikm dato da?

Skrevet

Tusen takk! Ca. på onsd (kommende), hvis jeg regner 14 dg etter e.l., så testen har slått ut veldig tidlig. Sto på den at det var 50% sjanse for at den slo ut 4 dg før :). Har hatt litt merkelige sykluser. Sist gikk det bare 10 dg mellom e.l. og mensen. (Tok e.l-test). Hvis jeg regner utifra dette har jeg ikm i dag.

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Kos deg med den voksende magen og lykke til med den store "julegaven".

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Gratulerer såå masse:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...