Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 uh, vettu, jeg er det samme som deg. Hvor er du utdannet a?
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Imente:) (er ferdig nå i juni, skal bygge på med ledelse og muligens grafisk design) Har du vært ute i relevant jobb ennå? Isåfall hva og trivdes du med det? *nyskjerrigpetrine serru*
Den lille prinsesse Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Nei, har ikke det. Har bare vært gravid jeg, hehe! Håper å komme ut i jobb, men er ikke så interessert i å bli butikksjef, drive med salg eller ha personalansvar = P Hører fra kjente at det er stor konkurranse, og mye fleksibilitet kreves på de beste jobbene... Akkurat den biten kan ikke jeg stille med, grunnet 2 barn som krever sitt. Vet ikke om jeg ha så lyst å drive med markedsføring heller, så vi får se... Må jo være hjemme til yngste får barnehageplass når det måtte bli, muligens jeg ombestemmer meg da. Vil ha mitt eget lille firma og drive med trening og kosthold jeg!
Gjest Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Hehe, men du har jo en del av basisen for å starte eget og nå da:) Fine utdanninga kan jo brukes til de rareste ting har jeg skjønt. (sier pappa:p) Personalansvar er forresten moro asså, liker å være sjef jeg! Men konkurranse liker jeg ikke, så får håpe alle konkurrenter er borte som dugg for solen når jeg skal ut i jobb etter permisjonen! *flire*
Den lille prinsesse Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Jada, har basiskunnskapene og har god nytte av dem nå ; ) Personalansvar er greit hvis det er kontorjobb, har ett par vennniner som har hatt personalansvar i butikk og treningssenter, ble mye overtid for å si det sånn og ikke noe særlig bra betalt... Trenger vel ikke nevne at de jobber i kontor nå = ) Man har jo mange valg muligheter, desverre blir mange med barn valgt bort nettopp pga at man ikke er fullt så fleksibel med barn som folk uten barn er. Mange som har blitt skviset ut i permisjonen. Selv skulle jeg ønske at jeg fikk jobbet noen år før jeg ble gravid, fått litt erfaring og satset alt. Bygget meg opp! Drømmen den gang var å jobbe med mote eller kosmetikk og markedsføring. Er også utdannet frisør! Nå ble det ikke sånn, så da må jeg gå litt omveier... gjøre ting jeg selv vil! Ser ikke at jeg kan satse alt nå, uten at det går utover jentene. Det har jeg ikke lyst til, vil ikke at de skal "bo" i barnehage eller hos mormor/farmor. Og nå som jeg har allverdens med fritid kunne jeg ikke tenkt meg en 8-16 jobb med masse reising og overtid, hehe! Forandret meg mye etter at barna kom, hehe! Skal satse for meg selv nå, og da kommer utdannelsen godt med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå