Gå til innhold

6+4 i dag, og fortsatt er symptomene fraværende..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mer og mer bekymret, og sikker på at det ikke er noe liv. Ingen stikkinger i livmoren, kun ømme pupper. Blodprøven bekreftet fine verdier, men kroppen vil jo tro at den er gravid selv om fostersekken er tom, vil den ikke det da..? Samboeren er optimistiks, men jeg greier fortsatt ikke å glede meg. Var også redd for dette forrige gang, og da endte det ikke bra. Kun 3 dager igjen til ul nå, og skal si jeg er nervøs for svaret. På en måte vil jeg ikke vite det heller, for blir tungt å begynne på nytt med forsøk på sykehuset igjen.. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen! Jeg er 9 uker nå, og har enda ikke hatt noen særlige symtpomer. Litt har det vært, som trøtthet, halsbrann, forstoppelse, osv - men i så liten grad at det like så godt kunne vært fordi jeg er sliten for tiden.

Jeg vet jo at det er normalt å ikke ha symptomer, men jeg klarer ikke slappe av. Har ikke følelsen av å være gravid, og klarer hvertfall ikke glede meg. Så på mandag skal jeg ringe å bestille time til tidlig ultralyd. Legetime har jeg ikke fått før i uke 13, så orker ikke vente så lenge...

Skrevet

Hei,

jeg vil bare si til dere at dere er utrolig heldige! Noe så godt å være nygravid, og ikke merke det! Det å slite med kvalme og vondter er heller ikke noe særlig, og det er alternativet. Det som skjer i magen er så bittelite, og kroppene våre reagerer så veldig forskjellig - så være glad for at kroppen takler forandringene på en eksemplarisk måte.

Selvfølgelig er dere gravide! Det har blodprøve vist og det vil dere se på første undersøkelse.

Bare nyt situasjonen, alt tilsier at dere er gravide, og vær glade for at dere har det så bra!

Skrevet

Vi får krysse fingrene for at neste uke gir oss positive svar. Gi meg gjerne en tilbakemelding på hvordan det går :-)

Skrevet

hei, er det du som er trønderpia på sg også? I tilfelle er det utrolig koselig å se at det har klaffet for dere igjen!

Skrevet

Ting er helt sikkert som det skal. Nyt det så lenge det varer ;op

Kommer tidsnok plager... hehe

Skrevet

Hei igjen! Jo det stemmer det. Lenge siden jeg har vært her inne nå. Jo da, klaffet uten sykehusforsøk denne gangen, men føler at det har gått like galt som sist gang. Ingen følelse av å være gravid i det hele tatt, og det skremmer meg fryktelig. Hvordan går det med dere da?

Skrevet

Ømme pupper er da et symptom?? :-))

Kos deg masse, før kvalmen plutselig blir kastet over deg og du ikke aner når sist du følte deg bra :-P

Alt står nok kjempe bra til der! :-) Skulle ønske jeg var deg jeg, slippe å spy og styre :-(

Lykke til så mye!!

Skrevet

Symptomer kommer etterhvert ska du se. Jeg hadde bare ømme bryster frem til uke 7-da kom kvalmen for fullt. Forrige gang hadde jeg nesten ingen symptomer - fikk en nydelig gutt.

Skrevet

Takk skal dere ha! Dette hjelper meg litt gjennomg dagene :-) Håper på det beste!

Skrevet

Hei igjen, jeg er akkurat like langt på vei som deg ;) vi har fått en nydelig liten gutt fra før, og denne ble til på første søskenforsøk! Hvis det er noen trøst har ikke jeg noen symptomer heller, og hadde det ikke sist. Eneste jeg kjenner det på er at jeg er trøttere enn vanlig. Håper det går bra med dere denne gangen, men jeg skjønner at du er engstelig med den historien du har :klemmer: Du kan jo ta en tidlig ul da?

Skrevet

Var på ul 27. mars, dagen etter jeg fikk positiv test. Fikk da se en liten fostersekk, men er så redd for at det ikke skal være noe der inne.. Skal på ny ul på tirsdagen som kommer nå. Greit med tett oppfølging i hvertfall, når man har vært inn og ut av sykehuset :-)

Føler meg ikke så spesielt mye trøttere heller skjønner du, det var jeg forrige gang. Men får bare vente og se hva de sier på tirsdagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...