Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Hehe! Noen som har opplevd samme? Jeg har en yngre søster og mannen en yngre bror..begge har vært single, men henger nå masse sammen. Tror nok søstern tror jeg syns det er dumt..hun sender hvertfall de signalene om hva hun tror jeg tror... Men hallo! De er voksne begge to, så om de har det hyggelig sammen så er det da bare å være sammen!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Er vel bare kos det, hører jo stadig om dobbeltbryllup mellom to brødre og to søstre. Men kan sikkert bli desto kjipere ved evt brudd.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 He, he, mannen min er skikkelig atpåkladd og har en mye eldre bror, og gjett hvem den broren er gift med da...... joda, ingen andre enn mammaen min! Så jeg og mamma har faktisk samme svigermor ;-) Litt spesielt ja, men så lenge alle er venner og godt forlikte er det jo bare koselig. Men tør ikke tenke på hvordan det skulle bli om det blir uvennskap, skilmisser og annet develskap da... Vi må bare holde oss venner alle sammen ja :-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Hehe.. Sånt er morsomt å høre om! Stesøsteren min er samboer og har barn med en mann. Sist vi feriet bursdagen hennes møtte jeg broren hans, og vi begynte å date.. Hun bare lo av meg da hun fant det ut, og sa at det var så bra at vi var flinke til å dele
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Min mors bror er gift med min fars søster. De har vært gift i 40 år. Så jeg har helsøskenbarn. De ligner på meg.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg er tremenning med faren min. Mamma giftet seg med sin fars brors barnebarn. Også er min mormor og oldemor gift med hver sin bror. Så min mormor var tante til sine egne søsken. Ikke bra og være fra et lite sted ute på landet.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Oi, hørtes litt ut som jeg var gift med onkelen min, det er jeg ikke da, mamma er skilt fra pappa og har giftet seg på nytt, med storebroren til min mann ;-) Men ungene mine er jo på besøk hos mormor og onkel da.. hi, hi...
Gjest Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Denne tråden utvilket seg jo til innavlsdebatt den nå...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Hehehehe..må le av deg tillab! Bra kommentar ;o) Er jo morsomt hvis det blir et seriøst par av dem, men hvis ikke er det jo lurt om de klarer å omgås..! Men regner med de har tenkt samme tanken, så de får holde på.
Gjest Skrevet 10. november 2008 #13 Skrevet 10. november 2008 Nei, men jeg vet om noen hvor det er to tvllingsøstre som er gift med to brødre. Som om ikke det er nok har begge 4 barn og de tre eldste i hver barneflokk er født med bare noen ukers mellomrom hver av søskenparene. Altså begge parene fikk sitt første barn med et par ukers mellomrom, så fikk de andre barnet med et par ukers mellomrom og så også tredje barnet. Uten at det var planlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå