Gå til innhold

Hjelp! Smerter i underlivet!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig mens jeg lå i sengen, merket jeg at det tok "tak" kun èn gang i nedre mageregionen (midt på) føltes ut som menskramper. Var over i løpet av et par sekunder...har ikke merket noe mer til dette siden jeg sto opp..noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde noe lignende i går kveld et par timer og trodde at det var rier. Men etter at jeg gikk og la meg i natt så forsvant det. Jeg sov iallefall som en stein kun avbrutt av dopauser hele natten.....

 

Er du fødeklar nå eller?

Skrevet

Opplever litt små-smerter enda, men ikke at det tar sånn "tak" som det gjorde...nei, jeg er 30+4 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...