Gå til innhold

Symptomer nesten borte i uke 8...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt bekymret nå... Er i uke 8 nå, og har ikke hatt veldig mye symptomer. Ømme pupper, veldig trøtt, mensmurringer, lite matlyst... og uteblitt mens da.

For noen dager siden var plutselig ikke brystene så ømme og harde lenger, men dermot brystvorta. Er også mye mindre trøtt og føler meg egentlig ikke gravid lenger...

Ikke hatt noen blødninger, noe særlig utflod eller noe. Ikke magesmerter eller noe heller...

Kan det være noe farlig? Eller er det normalt at symptomene kommer og går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du høres veldig gravid ut jeg=) Jeg er 11 uker på vei nå, og har null symptomer, ikke trøtt eller kvalm el øm. Eneste er bittelitt stikninger i livmora av og til. Men så lenge ikke mensen kommer, er jo sjansene svææært høye for at lille bebisen har d heeelt fint i magehuset! På første legekontroll spurte jeg fastlegen min om dette m manglende symptomer, og han sa at d var helt normalt! Så slapp av og nyt svangerskapet er mitt råd=) Negative tanker hjelper ingenting uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...