Gå til innhold

HAHA! Endelig er forum for OSS!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi som ikke er redd for å stå for våre EGNE meninger. Vi som tør å være her uten å måtte skjule oss bak et nick (og dertil 50 "gode" venner som støtter deg i alt du sier).

 

Kranglesiden var et fantastisk og friskt pust i starten, da folk diskuterte ting. Den gang hadde jeg nick.

Så kom en haug med andre skvaldrekjerringer og bare sløste bort tiden (og siden) med uvesentlig PJATT. Jeg gadd ikke mer.

 

VI er nå på den seriøse men kule siden, mens dere på krangle pent må finne dere i å være avdankede kjerringer. kaffeslaberaset her inne vil jeg ikke ha noe av mer. JEG GLEDER MEG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja for på skravle er det ikke spes mye pjatt om dagen hehehe nice try:)

Skrevet

HVEM har snakket om skravlesiden?

 

Dette innlegget handlet om ANONYMforumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...