Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Vi som ikke er redd for å stå for våre EGNE meninger. Vi som tør å være her uten å måtte skjule oss bak et nick (og dertil 50 "gode" venner som støtter deg i alt du sier). Kranglesiden var et fantastisk og friskt pust i starten, da folk diskuterte ting. Den gang hadde jeg nick. Så kom en haug med andre skvaldrekjerringer og bare sløste bort tiden (og siden) med uvesentlig PJATT. Jeg gadd ikke mer. VI er nå på den seriøse men kule siden, mens dere på krangle pent må finne dere i å være avdankede kjerringer. kaffeslaberaset her inne vil jeg ikke ha noe av mer. JEG GLEDER MEG!
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 ja for på skravle er det ikke spes mye pjatt om dagen hehehe nice try:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 HVEM har snakket om skravlesiden? Dette innlegget handlet om ANONYMforumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå