Gå til innhold

Pepsi max.-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,nå har lysten på pepsi max kommet tilbake.føler jeg må ha det hele tida.legger man på seg av det?hørt noe om at det er verre en vanlig brus med sukker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man legger ikke på seg av å drikke Pepsi Max, men forskning viser at det kunstige søtningsmidlet gjør at man får mer lyst på søtt, og derfor spiser andre ting som man legger på seg av.

Det er også delte meninger om det kunstige søtningsmidlet er greit eller ikke for graivde og ammende.

Skrevet

det er vel også forsket på søtningsmidler i sammenheng med kreft og andre uhumskheter....(?)

jeg for min del takler ikke pepsi max,kunne like godt drukket avføringsmiddel...usj...meeeeen billig når jeg plages med hard mage da.... :P

Skrevet

Jeg er dessverre "avhengig" av pepsimax/ tabx. Jeg hadde også en periode hvor jeg ikke hadde lyst på det, men når lysten kom tilbake har jeg drikket det stort sett hver dag...... mellom 0,5-1 l om dagen...

Tror absolutt det ikke er verre en vanlig brus, du legger ikke på deg et eneste gram av light brus.. Men vi vet nok for lite om kunstig søtningsmiddel, så drikk det med måte.

Skrevet

Mener du at 0,5 - 1 l om dagen er med måte.... hm. Her i huset kjøpes det ikke en dråpe brus med kunstig søtstoff. Og i hvert fall ikke til ungene. Ville ikke drukket det mens jeg var gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...