Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Mormunnen er blitt moden. Betyr dette at det kan begynne å skje noe når som helst fremover egentlig? Håper på masse svar!!! *utålmodig*
Mamman*til*Lukas Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Ja, fødselen kan starte når som helst. Jeg har vært moden i over tre uker, og hatt 3 cm åpning siden forrige uke, men har fortsatt ikke født.. Men det kan jo skje når som helst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå