Gå til innhold

Noen flere som stadig er oppe om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 5 mnd. Jeg legger henne 19.30, da våkner hun for mat i

23 tiden, 02 tiden, 05 tiden og våkner ¨lysvåken 06.30.

Noen flere?

Og noen tips for at man kan slippe dette?

Hører noen gir vann om natten, men er redd hun skal gå ned i vekt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja er oppe et par ganger.. hun er 8 mnd..

Skrevet

hei!

Pu,ja, er oppe MANGE ganger..........hun er strax 8 mnd, og får pupp opptil 5 ganger på natten, også bruker hun smokk,og den mister hun mlm 10-20 ganger........forferdelig slitsomt. Hu tar ikke flaske heller.....er snart helt tom for energi her i huset..

Tar gjerne i mot maaaaaange gode råd......

klemz

Skrevet

Mina Sophie,

he he vi fikk barn nesten samtidig og har samme problem. Jeg føler jeg er en sprettball og melkeku hele natta. Tom for energi ja!!!

HI,

Jeg er oppe sikkert 20 ganger om natta. Får aldri sovet mer en 1 time sammenhengende...I natt fikk jeg nesten 2,5 timer sammenhengende fra 4-7, men da var han våken fra 01.30-4 :(

Veldig slitsomt uansett, men jeg skulle ønske jeg kunne dele det med noen - får dele frustrasjonen med dere. Så bruk mannen deres for alt det er verdt; natta eller litt avlastning på dag/kveld.

Skrevet

Tar hun tutt? Har du prøvd å tutte henne så sover hun kanskje over? Det skjedde hos oss, mi er 5,5 mnd. Har også funnet ut ved å pumpe at jeg har litt lite melk, nå har jeg pumpa meg opp og drukke Amme-te fra Kloster. Den er utrolig god, drikker om kvelden og på natta har jeg spreng, da blir hun mettere og sover med lengre intervaller..

Skrevet

Og til Mina Sophie og tutten, vi stressa også mye med det, men legg 5-6 tutter i senga sånn at hun kan strekke seg etter dem og putte dem i munnen selv, og legg tutten i hånden hennes slik at hun lærer og putte den i selv.

Jeg har gjort det nå med vår på 5,5 mnd og hun klarer nå og putte tutten i selv, av og til. Vi kom ikke på det med den eldste før vi fikk ett tips...

Skrevet

8 mnd er han og jeg er fortsatt oppe 3-5 ganger om natta.

Ammer ihvertfall 2-3 ganger og i tillegg er han sutrete for tiden, sikkert pga tenner.

Vil ikke gi vann og avvenne enda da han spiser lite fast föde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...