Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Blir puppene deres ømme og kanskje litt større når dere har mensen? Jeg lurer fordi jeg går ikke på prevensjon nå (kuttet ut pstav i jula), første gang siden jeg var 16 år uten om når jeg var gravid, og merker ting på kroppen min nå som jeg ikke har lagt merke til før. Under eggløsning kan jeg få litt graviditetsymtom som sting i underlivet, går mye på do og til glede for gubben så er jeg litt mer villig også Nå er det mensen-tid, men jeg har ikke fått skikkelig blødning, bare litt små rusk, og jeg har veldig ømme pupper og på bh'n så virker de litt større også. Det jeg lurer på da, er om alt dette er normalt, eller er jeg kanskje gravid? Vi har ikke startet på prøvingen for fullt enda, men det kan jo ha skjedd mens vi hoppet av i svingen da.
klg,2 boys now:) Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 jeg kjenner eggløsningen veldig godt når jeg ikke bruker prevansjon,noen ganger ømme pupper.men nå har jeg seriøst øme pupper,men har vær det nok bolle i ovenen.ta en test du:)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Ja jeg har aldri lagt merke til slike ting når jeg gikk på prev. Og ømme pupper har jeg aldri hatt før. Ikke da jeg var gravid med nr 1. en gang. Sjaman har spådd at iløpet av april ville jeg være gravid, og jeg vet at jeg hadde litt småblødning i den perioden første mensen skulle være etter at jeg ble gravid med jr også. Så det er vel ikke umulig nei, skal ta en test om ikke mensen kommer skikkelig ialefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå