Gå til innhold

Ang. BabyBjørn og uvitenhet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble helt sjokkert jeg da 2 i barselgruppa som er utdannet fysioterapeuter har brukt babybjørn til sine helt fra de var nyfødte.

Rart de ikke holder seg mer oppdatert, kan vel unskylde dem med at den norske fysioterapeut utdanningen ikke er av så høy kvalitet da...

Videoannonse
Annonse
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Eller så kan det jo hende at de som fagpersoner vurderer risiko mot fordel og har funnet ut at det er helt ok å bruke bb?

Skrevet

Tror faktisk ikke de har vurdert noe risiko, når de selv sier de har brukt den fra de kom hjem fra sykehuset. Stakkars baby som henger helt feil i en BB, spesielt når så ferske baby ikke er sterke i kroppen.

Skrevet

De har sikkert mer peiling enn du har.

Skrevet

Altså, BB er jo ikke noe drapsvåpen heller, sånn at det er klart.

Det er ikke skadelig, ved rett bruk, som så meget annet.

Problemet er at mange ikke vet hva rett bruk er, eller tror at litt her og litt der ikke kan skade.

Det er som leger som røyker, de finnes de også, vet det er skadelig og gjør det likevel...

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Ja, jeg bare elsker sånne som deg, som tror de vet hva folk tenker og gjør. De vet nok mer om dette enn deg så slapp helt av :-)

Skrevet

Eg ville heller ikke alltid stolt på at fagfolk vet best.....

Men det kan jo vere hun bare brukte den litt da, 20 min om dagen eller noe, slik det er anbefalt. Da er det jo ikke "så farlig".

Skrevet

Bebbisjenta & nybebbis i magen.. er litt spent,, hvilken utdannelse har du?

Skrevet

Markedsøkonom!

Du da?

Skrevet

hmm.. Hørtes ikke bra ut nei. Jeg kjenner en par fyisoterapeut som forbanner BB og fremovervendt-bæring. ..og så kjenner jeg en lege som kjørte rundt med sin 9 mnd gamle baby i sykkelsete til og fra bhg :o!!

Da jeg fikk min første ØNSKET jeg meg BB , men den ble ikke så mye brukt. Vond var den å bære i også.. Neste blir bært i sjal og meitai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...