Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Har en del kynnere, og av og til får jeg en slags vond pulsdunking i ryggen/korsryggen. Begge disse tingene opptrer også uavhengig av hverandre. Noen som vet hva dette er? Er 34 uker på vei, hodet er visstnok knapt festet (noe jeg ikke stoler på når de sier, for førstemann var også det ifølge jordmor, men det viste seg å være helt feil). Har aldri hatt naturlige rier eller noe jeg, så det vet jeg ikke hva er, men jeg tror likevel ikke det er det som skjer. Takknemlig for svar!
Tredjemann på vei :D Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Kan nok ikke gi deg noe sikkert svar, men jeg har også en del kynnere, særlig når jeg stresser mye. Har også vondt i korsryggen, men det skyldes bekkenløsninga for min del... Riene husker jeg ikke hvordan kjentes ut, men tror de kjentes som en blanding av kynnere og menssmerter. Bare MYE sterkere såklart! :-) Det sikreste er nok å ringe jordmor/føden og spørre, for de har sikkert opplevd å høre ulike beskrivelser av hvordan riene kjennes ut. Går det elelrs bra med deg? Når var det du skulle igangsettes? Skulle du ha planlagt KS?
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Planlagt ks den 5. mai! Gleder meg vilt nå!!!!! Tror ikke dette er rier nei, det er så sjeldent at det er det ikke. Men det er vondt! Og jeg vet ikke hva det er, og jeg vil gjerne vite hva som skjer liksom... (litt hysterisk ja..) Går greit, akupunkturen hjelper masse mot bekkenløsningen, men nå har vannet begynt å samle seg da.. Faktisk så mye at jeg ikke klarer å gjøre noe særlig med hendene.. S det blir jo en trivelig måned fremover! Men jeg holder det ut, for den 5. mai har jeg prinsessa mi i armene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå