Alatariel Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Hei! Jeg skulle hatt menstruasjon for 1 uke siden, men den har enda ikke kommet. Tok en graviditetstest på lørdag (da jeg skulle få menstruasjon) og en tirsdagen etter, begge testene var negative. Noen som vet hva som kan være årsaken? Eggløsningen var til samme tid som vanlig, og jeg har ikke trent mye eller slanket meg som mange sier kan være årsaker til uteblitt mens. Syklusen min har vært stabil siden jeg sluttet på p-piller i november :S Kan det være at hcg mengden i urinen er for liten og derfor ikke slår ut positivt på tester? *hilsen håpefull*
Kaja med spire Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg er også i samme situasjon som deg, skulle hatt TR søndag for en uke siden, men har ikke sett noe til den ennå. Har tatt maaaaaaaaaange tester, også blodprøve hos legen i går. Den får jeg svar på på mandag. Har jo hørt om de som må ta blodprøve for å finne ut om evt graviditet pga at det ikke slår ut på tester. Men jeg kjenner jeg er ganske så lei av å gå sånn å vente nå. Enten kan TR dukke opp NÅ, ellers kan jeg få en positiv test. Dette her synes jeg er pining, hehe. Hadde jo vært litt spennende å høre om noen har vært i samme situasjon og det har vist seg at de er gravid??
Alatariel Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 En lettelse å vite at det ikke bare er meg her i verden som går rundt og lurer :S Trodde liksom de aller fleste graviditeter slo ut på en test jeg, men jeg håper da virkelig at vi er gravide og at det ikke bare er hormoner som tukler med oss Så man kan få tatt en blodprøve-test hos legen uten problemer? Da tror jeg at jeg må få gjort det etter helgen om det ikke skjer noe før den tid Prøver å ikke ta så mange graviditetstester siden jeg ikke vil bli skuffet gang på gang :/
Minime? *10pp* Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Hei! Jeg har heller ikke fått mensen enda (skulle hatt tirsdag), og testet negativt onsdag og imorges.. Er egentlig i PP10, men kommer ikke inn på "minside" for å endre på nicket. Har hatt regelmessig mens siden jeg sluttet på p-pillen i mai ifjor. Jeg tenker å dra til legen for å finne ut av dette neste uke, om ingenting skjer.. Har dere noen symptomer på graviditet?
Alatariel Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg må få satt meg inn i disse forkortelse dere er så drevne på Så det var en tipsliste her og var inne å kikket på den, men er PP10 = prøveperiode 10? Og isåfall hva er en prøveperiode? Jeg merket noen menssymptomer rett før jeg egentlig skulle hatt mens, men skjedde jo ikke noe mer. Nå merker jeg at jeg er trøtt, har litt ømme bryster og humøret er på en liten tripp :/ Men tør liksom ikke håpe at dette er graviditetstegn... Har du noen tegn minime?
Kaja med spire Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Symptomene jeg har er kvalme, er skikkelig uggen i kroppen nå. Har også halsbrann og i går hadde jeg sånne voksesmerter nedover lårene, ellers fryser jeg lett, har en del humørsvingninger, gråter lett og litt murringer av og til. Dere noen symptomer??
Alatariel Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Glemte forresten å si at jeg var mye kvalm rundt den perioden jeg ventet mens, men har det noe å si? Hvor tidlig kan man egentlig merke graviditetstegn?? Har hatt flere av symptomene, men det kan jo være tilfeldigheter også liksom :/
Minime? *10pp* Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 PP10 er prøveperiode 10 ja, og antall ganger jeg har hatt mensen uten å være gravid. Jeg får stadig ømmere bryster, men ellers ingen skikkelige graviditetstegn. Gråter veldig lett da, og har gjort det i ca en uke nå. Lurer på hvor pålitelige testene egentlig er.. Ei venninne av meg tok to negative tester lenge etter hun skulle hatt mensen, men hun var gravid. Håper det samme gjelder oss!
Minime? *10pp* Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Jeg glemte å skrive at jeg også har frøset veldig lett i det siste! Vet ikke egentlig hvor tidlig man kan merke graviditetstegn, men har lest at de fleste blir kvalme rundt uke 6. Jeg har vært "kvalm" flere ganger tidligere, men tror egentlig jeg har innbilt meg det hele.
Alatariel Skrevet 5. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2008 Trodde jo på en måte at disse graviditetstestene var ganske sikre da, men blir jo veldig i tvil når noen er gravide uten at det slår ut positivt :S
Alatariel Skrevet 6. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. april 2008 Der dukket TR opp :/ Over en uke for sent, så da er jeg vel garantert ikke gravid denne måneden heller :/ Hvordan går det med dere Kaja og minime?
Minime? *10pp* Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Huff da, det var synd:( Bedre lykke neste måned! Jeg har fremdeles ingen tegn til TR... Trøsteklem fra meg!
Kaja med spire Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Jeg har fått blodblandet utflod:( Men det er bare på papire når jeg tørker meg, men er vel bare et tegn på at TR kommer snart... Skjønner ikke hvorfor denne TR skal lure oss på den måten her! Hadde vært bedre om den kom med det samme og ikke så mye forseint! Går vel snart inn i 3.pp jeg nå tenker jeg. Men er litt spent på blodprøven jeg tok på fredag da, den får jeg jo svar på i morgen. Er jo faktisk mange som spotter litt selv om de er gravid:) Uff, tror nok bare jeg lurer meg selv her nå. Satser på at spiren sitter der ved neste forsøk hos alle:)
Alatariel Skrevet 7. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2008 Hvordan gikk det med blodprøven din Kaja?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå