Gå til innhold

Nå kjenner jeg at jeg blir LITT irritert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære sover ENDA. Jeg har prøvd å vekke han, men ikke snakk om at jeg får ham opp av sengen. Han klager hele tiden på at han ikke får sove på natten, men det er fordi han sover middag nesten hver dag.

I går kom han hjem, spiste middag, og la seg på sofaen i et par timer. Når jeg sier at det er derfor han ikke får sove, sier han at han ikke sover når han ligger på sofaen med øynene lukket.. Ehh.. neivel..?

Så får han ikke sove om kvelden, og sitter oppe til tre-fire på natten og ser på tv. Går dette utover meg og barna? Neida...

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sover også gubben enda... Men det er helt greit, han ha sove dag på lørdag jeg på søndag.. Jeg ha fått gjort utrolig masse i huset disse morgen timene.. Så nå skal jeg og sønnen ut i finværet..

Skrevet

Gå å "sleng" ungene oppi senga til han.. Kan tenke meg han er nødt til å våkne da..

Hadde aldri giddet å finne meg i at mannen min sove hele lørdagen!

Skrevet

ååååååå blir irritert sammen med deg,det erså forbanna irriterende når de sier det der????

"jeg sover ikke,jeg hviler øynene"!!!

MED SNORKING DA ELLER ??

Skrevet

Jepp. Jeg har alltid sagt at min kjære snorker selv når han er våken.

Han vil ikke gå med på at han kanskje ikke trenger den "hvilen" på sofaen på ettermiddagene... For han sover jo ikke...

Joda, min har også sovedag i dag, er ikke det som er poenget. Poenget er at han sover hele tiden. Bare ikke på natten!!

Skrevet

hadde blitt så sinna jeg..

si til han at han kan ikke drive på sånn som dette,du trenger hjelpen hans når han kan..

Skrevet

ta iiiiskaldt vann og sleng i ansiktet på han ;) skal love deg at han våkner fort ! :P

Skrevet

Er liksom ikke det med hjelp heller, barna er veldig snille. Men jeg vil gjerne at vi skal være sammen når vi kan. Gjerne finne på noe på en lørdag istedetfor å bare daffe på sofaen.

Og når klokken er blitt så mye som den er nå, så er det problemer med å rekke ting og tang...

I tillegg blir han gående å klage resten av dagen fordi han har sovet for lenge. Så gjentar det seg i kveld, han får ikke sove, holder det gående til langt på natt, og når han da skal ta barna i morgen, så er han helt ødelagt....

Skrevet

da syns jeg søren meg du skal si det til han kjære deg !!!

si til han det du skrev her..????

gjør det..

Skrevet

Han har kommet seg opp nå.

Men irriterer meg mer enn noen gang. De filmene vi har snakket om å se med barna på kino, har han allerede sett i utlandet. Så det blir ikke noen kinotur på oss. Jeg klarer ikke å gå alene med tre små..

Forbanna ********!!!!

Skrevet

åååå fy søren...hadde blitt så forbanna..

Skrevet

Det går an å se en film to ganger, da. Noe kan han vel ofre for barna sine?

Skrevet

om unnskyldningen for ikke å gå på kino er at han har sett filmen før burde han da gå å grave seg ned.. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett feks shrek... eller madagaskar... eller løvenes konge... og ikke minst istid og nyskjerrige nils... sitter ikke å nistirrer hver gang seff, men blir jo til at man kikker på når den står på ;p Er da vel en barnefilm og de er jo som oftest slik at man kan se de mange ganger... hadde det vært en skikklig actionfilm som ble "ødelagt" av at du visste alt som skjedde er det jo en ting, men barnefilmer...'? Da får han slutte å se på film i utlandet da...

Skrevet

forresten ang middagsluren.. du får prøve å gjøre ting slik at det er umulig for han å få fred til å sove.. få barna til å rope pappa pappa pappa... hehe.. eller noe slikt.. å støvsuge... eller sette på en gøy barnecd litt høyt... :P eller dra han med deg ut av huset og bort på en lekeplass ellerno slikt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...