Gå til innhold

Lillesnuppa vil bare sove på magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 3 mnd, snur seg heldigvis ikke selv enda. Men det er så fortvilende, for hun vil bare sove på magen, og det tør jeg ikke å la henne gjøre på natterstid, når jeg ikke kan holde øye med henne.

Storebror var på samme viset, og han snudde seg selv ved 3 mnd alder. Var oppe flere ganger på natta og snudde på ham.

Når er det "trygt" for de små å sove på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt 3 magesovere jeg. Ganske fortvilende ja. Vet ikke helt når det er trygt, men når de klarer å snu seg selv skulle en tro det gikk greit.. Mine har bare sovet på magen, prøvde å snu de et par mnd men det gikk 10 min så hylte de.. Sover fremdeles på magen nå, 8, 4 og 1 år.

Skrevet

jeg fikk beskjed om at når de snudde seg selv på magen så var det greit at de sov sånn..

Skrevet

Min sønn på 8 mnd har sovet på magen siden han var 1 mnd. Sovnet ikke på annet vis, så da var det lite gjøre med. Har da gått greit!:-)

Skrevet

Da krysser jeg fingrene og håper at hun snur seg selv snart :)

Skrevet

Lillebror villeogså bare sove på magen da han var mindre. Våknet hver time og illskrek ellers. Etter et par mnd var vi utslitte av søvnmangel alle mann. Kjøpte en pustesensor, lot ungen sove på magen og håpet på det beste. Det går jo som regel bra! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...