Gå til innhold

slimproppen som gikk??? hjelp... er 33+5 i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på do i natt og der i do ser jeg litt slim men en bitteliten strimle blod i. var ikke mye verken slim eller blod men er litt bekymra... var ingen klump så det kan jo bare være utflod! er det noe jeg bør jøre??? kan en få infeksjoner osv???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelp, vær så snill!!!

Skrevet

Jeg hadde ringt føden hvis jeg var deg - de vet hvordan denne berømmelige slimproppen skal se ut:-) Jeg har født før, men jeg vet faktisk ikke hvordan den skal se ut. Jeg har imidlertid en venninne som er høygravid (slik som jeg) og på henne gikk slimproppen forrige onsdag - uten at hun har født. Tror ikke det skal være noe fare for infeksjon - det er vel helst visst vannet går. Tror du kan slappe av:-)

Skrevet

Høres ut som det kan ha vært det ja. Den kan gå flere uker før fødselen starter. Hos meg gikk den 6 uker før termin uten at noe skjedde. Men ring føden og hør du!

Skrevet

ring til jordmor du.

Deler av slimproppen her gjekk og, utan at det var store mengder slim eller blod. Eg fekk beskjed frå føden om at så lenge det ikkje var kynnarar/rier så var det ikkje så farlig. Men sidan eg var så tidleg på veg (berre 24 veker) så skulle eg ta det veldig med ro iallefall i ein mnd framover-for sikkerheits skuld.

Men jordmor kan fortelje deg meir viss du er usikker/bekymra. Lykke til

Skrevet

jeg ringte føden jeg å snakka med en jordmor. hun sa at det var ingenting å gjøre men at jeg måtte ringe igjen viss vannet gikk eller jeg fikk rier! var visst ikke fare for infeksjon eller noe, men jeg kom nok til å føde litt for tidlig! takk for alle svar uansett:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...