Starchild Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Noen som kommer fra oslo eller rundt om som har lyst å treffes. Jeg er innflytter, og kjenner ikke så mange med barn her. Har vært arti å ha noen å gå trille turer med, og evt stranda i sommer. Jeg er 25 år og lille jenten er 1 år.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hei.. Jeg skal flytte til Oslo i juni og kjenner heller ikke så mange der.. Så blir gjerne med på trilletur og strand:) Er selv 25 år og har en gutt som blir 3 i mai:)) Mamman til Osacr-
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Hei.. Ikke fått den:-( Ha en god helg videre:))
Starchild Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Hei..Har helt glemt å skjekke den.. ska ska se om jeg får det til:)
86frøken & lille krapyl Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Vi bor i Oslo ca halve uka.. Hadde vært veldig koselig å hatt noen å gå tur med Kjenner veldig få i Oslo som har barn.. Jeg er forresten 21 og lille jenta er et halvt år!
winneboo Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Jeg bor også i Oslo, kjenner ikke så mange her selv egentlig. Har en datter på 2,5 år
Starchild Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 oki..jeg sendet en personlig meld med mail adr så ka vi jo snakkes mere over mail, eler msn..
Starchild Skrevet 9. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2008 Charli 22...jeg klarte ikke å sende mail t deg, det sto at postkassen var full, eller at du hadde sperret for mail fra meg:) hehe.Uansett, om du interessert i å ta kontakt skrive en mail på siden her til meg da..
winneboo Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Postkassen min var sprengt..hehe..har slettet noen meldinger nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå