Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Det står sikkert tusenvis av svar om dette temaet, men jeg spør likevel. : Når det er sånn småstikking og ømhet i eggstokkene.. Kommer det før, under eller etter eggløsning?
*Drømmer Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg har hatt stikninger i høyre siden i 2-3 uker nå :-O Kommer og går...
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Ååh, det var jo ikke et sånt svar jeg ville ha! Jeg ville ha noe konkret, som feks: " Har du stikninger, sier du? Da har du eggløsning i dag. Finnes ikke tvil!".
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg har bestandig hatt eggløsningsmerter dagen før og sammen dagen som eggløsningen er :-) Så visst vi er like, har du eggløsning nå :-)))
Gjest Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Mmh, for det begynte i går nemlig. Da tenker jeg at det er eggløsning i dag.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Hei Frk.B :-) Jeg har alltid stikkinger rett før/under El. Så EL er nok på vei hos deg nå :-) klem
Gjest Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Ja, var det jeg regnet med også. Takk skal dere ha!
Cillepille Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Jeg har stikkinger fra EL og fram til TR, og jeg merker godt eggløsning da jeg nesten får influensa symptomer og fryser. Når det kommer regner jeg med at det er pga temperaturen går opp etter eggløsninga. Kjør på! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå