Gå til innhold

Jeg GLEDER meg så innmari!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 27 og får mitt første barn i juni.. dette går mer og mer opp for meg, og det kribler i hele meg.. Gleder meg sååå til han kommer ut, og jeg får bli kjent med han....:)

Har allerede begynt å snike meg inn her, og gud så masse jeg lærer av dere:) Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare fortsett med å glede deg. Fikk min første i fjor sommer og det er bare helt uvirkelig, forstår det nesten ikke enda at vi har blitt foreldre. Livet blir totalt forandret, men på en positiv måte. Flott at du lærer ting her, er faktisk en del nyttige ting som blir skrevet. Du får bare stille spørsmål når du lurer på saker og ting så hjelper vi til så godt vi kan.

Lykke til med resten av svangerskapet og gled deg til fødselen starter, en flott opplevelse å endelig få møte sin lille.

Skrevet

Åhh.. Tusen takk:) Det verste er at jeg virkelig gleder meg til fødselen.. Har alltid gruet meg til dette, men nå har jeg begynt å glede meg masse....:)

Jeg har begynt å stille litt spørsmål, for gud så mye man egentlig lurer på når man begynner å tenke seg om.. Spes slike småting;)

Skrevet

Ja, det er masse å sette seg inn i, men heldigvis lærer vi fort og noe kommer helt naturlig så fort småtten er satt til verden. Min fødsel var flott, utrolig hvordan kroppene våre kan jobbe. Husk bare å jobbe med og ikke mot riene, da blir det lettere!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...