Gå til innhold

Så fryktelig lei meg :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg ringer kjæresten min nå, så får jeg bare svar som; Hva vil du ? Hva er det ? Ja ? Ring senere, jeg er opptatt..

Han er jo ALLTID opptatt, å er bare sur å grinete på telefon. Så mener han at JEG er sur å grinete ? Er jo ikke rart når han pokker ikke vil prate med meg. Han er jo på helt andre siden av landet, langt oppi nord, å kommer ikke hjem igjen på permisjon før uti mai, å her sitter jeg med voksende mage å hormoner som ikke ligner grisen. Jeg savner han noe helt vanvittig, så er han så stygg mot meg :( Når jeg sier det til han så gir han bare faen da å, for han tror ikke jeg mener alvor i det jeg sier. Alt han gjør der oppe er tydeligvis viktigere enn meg, han ville ikke engang "spørre" om å få permisjon 2-3 dager for å få være med på den ordinære UL'n.. Bortkasta bruk av permisjon sa han. Tenk om jeg får vite noe forferdelig da ? Så er han ikke her.. Er så frustrert. På toppen av det hele er jeg blitt gørrsjalu, han prater jo aldri om hva han gjør.. Vil bare han han hjem.. Han er blitt så forandret der oppe, det skremmer meg.. Akkurat som at han ikke bryr seg lenger, alt er likegyldig..

Måtte bare få det ut.. *trist*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... så trist å høre... :( Det viktigste vi gravide trenger nå, er støtte fra mennene våres!! Så jeg synes det er dårlig gjort av han!!!

Men viss han ikke var slik før han reiste, kan det jo hende at han forbedrer seg når han kommer hjem!! :) Kanskje er det noe som plager han også?? Kanskje han innerst inne synest det er kjipt å måtte være borte i denne perioden barnet hans vokser?

Uansett villa jeg tatt en alvorsprat med han når han kommer hjem. Alltid enklere face to face!!! Fortell akkurat hva du føler, og spør om noe plager han! Håper det ordner seg mellom dere!!! Trøsteklem fra meg..

Skrevet

fy fan for en k*k..

jeg hadde heller ikke likt at han ikke ble med på ul ..

tenk å bli svara i tlf med "hva vil du?" off.. nei time out her ja.. vet du , jeg syns du skal gjør han sjalu jeg, drite i han , ta deg en venninne kveld å koooos deg masse med venner å bebi i magen ..! drikk alkoholfri vin å kos deg masse! fader for et mannfolk .. unnskyld meg her..

håper du får ei fin helg.. !

Skrevet

Huff.. :S

Militæret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...