babyandme Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Dittbryllup.no Kreativtbryllup.no Brylluporg.no Brudekjole.net Dinbrudekjole.no Bryllupsweb.no Kvinneguiden.no Tilbryllupet.no Bryllupsdagen.no Bryllupsmagasinet.no
babyandme Skrevet 5. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. april 2008 Hehe, skulle stå Bryllupsweb.no og ikke Bryll upsweb.no Regner med dere forstod den;p
babyandme Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 så det andre innlegget nå med laaang liste over nettsider, ble vel litt dobbelt opp med mitt innlegg... ja,ja, kommer nok godt med likevel;P Lykke til med bryllupsplanlegging!
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 jeg har også sett den laaange listen, men jeg orker ikke å kikke innpå HVER ENESTE. Så kanskje noen kunne lagt ut en liste med linker, hvor det står litt stikkord om hva en kan finne på de aktuelle sidene? Litt kjedelig å lete gjennom 39023 sider etter invitasjoner, hvis det kun er kjoler og blomster på 90% av dem. Litt mye forlangt kanskje, jeg klarer å lete selv også altså :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå