Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 http://www.bt.no/forbruker/reise/article539612.ece Jeg må si meg enig med disse legene, og er ofte forundret over folks reiseplaner med små barn... Syns det ofte er egoistiske motiv bak. Og klart man kan ta forhåndsregler, og det går vel helst bra, men hvorfor ta sjansen? " 2006 havnet 39 norske unger under fem år på sykehus i Norge etter hjemkomst fra ferier i utlandet." - syns det er trist.
Sivalur Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Turen er viktig for familien sier hun. Står ingenting om at de har større barn så da må man jo gå ut fra at turen er viktig for mor og far. Den lille hadde nok hatt det vel så bra hjemme... Jaja, folk får gjøre som de vil selv men jeg synes ikke det er noe lurt å ta med ettåringer på den type ferie.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Er enig med at en aldersgrense kunne være lurt, men så var det dette med å skulle bestemme over andre da... da bør det i så fall være åpent for å kunne søke om fritak fra aldersgrensen under visse forhold.
*dum&deiLig*™ Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Latterlig at noen skal bestemme når man få ta med seg barna til utlandet! Hyggelig for de som har barn som er feks., halvt afrikanske, asiatiske eller latinamerikanske som ikke får ta med seg barna hjem til familien sin på ferie. Hva med de som kommer fra disse landene, skal ikke de få lov til å reise hjem før barnet er en viss alder?
☆Anonymia☆ Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 mener om det..hm...vel... vanskelig å si,folk må egentlig bare gjøre som de selv vil med barna sine.. men jeg kommer ikke til å reise til sånne steder med M på lenge enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå